Loading...

اخبار

گجتی جدید برای محافظت از حریم خصوصی شما!

نوشته شده در : 2015/07/05 - 11:55
هدف Netatmo این است که شما و خانوادتان را بشناسد و از نفوذ غریبه ها به حریم خصوصی شما با اعلان اخطار جلوگیری نماید.
گجتی جدید برای محافظت از حریم خصوصی شما!

Welcome برای اولین بار پروژه ی تشخیص چهره را در قالب یک دوربین با نام Netatmo با موفقیت به پایان رسانید.

 

این دوربین هوشمند اخطارهایی قابل تنظیم، وابسته به خصوصیات و ویژگی هایش دارد که آن را در عرصه ی رقابت با دوربین های دیگر قرار می دهد. در واقع این دوربین قابل مقایسه با وبکم ها و دوربین های امنیتی نیست، زیرا در انجام کارهایش کندتر از سایر دوربین ها عمل می کند. گاهی اوقات برای اعلان اخطار با تاخیر مواجه می شود و در شناسایی و به حافظه سپردن چهره ها به مدت زمان نسبتا طولانی نیاز دارد.

 

وقتی از کلمه نظارت یاد می شود، همه ی ما تصویر یک برادر بزرگتر که همواره مراقب و ناظر ماست و البته گاهی آزاردهنده است را در ذهن می آوریم، در حالی که مرز بین امنیت و حریم خصوصی هر شخص می تواند به اندازه یک تار مو باشد!

 

هدف Netatmo این است که شما و خانوادتان را بشناسد و به شما کمک کند تا با خیال آسوده به امور خود بپردازید و از نفوذ غریبه ها به حریم خصوصی شما با اعلان اخطار جلوگیری نماید. این دوربین قابلیت ذخیره ی فیلم و عکس در یک حافظه ی میکرو SD تا حداکثر 8GB را دارد. این دوربین قابلیت چرخش تا 130 درجه همراه با تشخیص حرکت را دارد و همچنین می تواند بوسیله ی تکنولوژی مادون قرمز در شب نیز فیلم برداری نماید. درگاه های اتصال این محصول شامل پورت USB و rj45 برای اتصال به کامپیوتر و تلفن همراه شما می باشد که در پشت دوربین قرار گرفته است.

 

و در آخر طراحی منحصر به فرد استوانه ای آن، موجب می شود که به راحتی در هر فضایی قرار گیرد.

 

دسته : تکنولوژی سخت افزار منبع : CNET بازدید : 1854

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!